2013. március 5., kedd

1 történetünk : Ágnes és Zoltán /2.rész



-Jó teszi. Én meg azt mondom.-válaszolt is rá Zoli.
-Meg teszem. Meg teszem. Mert ez egy vadállat. Egy vadállat.
-Ági figyelj ide. Azt mondtad , hogy te tettél már fel jelentést csak eddig vissza vontad.-mondta Mónika megszeppenve.
-Igen , vissza vontam Móni. Tudod , hogy miért vontam vissza?
-Miért?
-Elmondom neked azt is.
-Tessék. Mond.
-Mert fenyeget. Fenyeget. Tudod mit csinál? Van neki egy ilyen kis busz. Kis zug kis busz. Abba vannak neki pancser kis köcsögök.
-Látod milyen csúnyán beszél?! Azt se tudja mit jelent.
-Móni figyelj ide lészives.
-Mi van Ági?
-Pitbull kutyák. Pitbull kutyákkal jön le rám egy 46 kilós nőre. Pitbull kutyákkal le jön rám.
-46 kilós. Te éhség betegségbe vagy.
Erre Ági föl kapta szájából a nyálát és újra egy nyál kupaccal ajándékozta meg Zolit.
De Ági nagy lendülettel , hogy biztos célba érjen a köpet a székkel együtt hátra borult.
Zoli egyből fölállt amint látta , hogy Ági borulni kezd és meg tapsolta a nagy atrakcióját. És még arrébb ült.
-Inkább ide ülök elnézést. Az éhség betegség.
-Az. Éhség betegség.
Ági eközben fel állt. De egy Biztonsági őt vissza tessékelte a helyére.
Megint Zoli felé közeledett.
-De ne gyere már utánam.-mondta neki nevetve mégis határozottan Zoltán.
Majd az őrök vissza vezették a helyére.
-Móni hát ilyen nőt én nem kívánok mondom.
-Éshég betegségbe vagy te.
-Hanem mondom éhség betegség. Azért össze esett.
-Te köcsög. Te faszopó Ember.
-Istenkém.
-Tudod mit mondott a Lumper? Azt  , hogy meg fog szoptatni. Egyenesen le fog téged szoptatni. Tudod mi az  , hogy szopol , mint egy kis malac.
-Na Mónika ilyen szavakat hát ne haragudjanak már. Életembe nem hallottam még ilyet hát ez nő. Ez ki ez?
-Zoli , van abban valami igazság amit ő mond? Hogy te bántottad őt? Meg , hogy terhesen meg verted?
-Hát ilyen szókért hát 2 pofont meg érdemel a vámpír.
-Pofon. Pofon. Gyere oszt agy egy pofont. Na ha ember vagy a talpadon. Ember vagy a talpadon. Figyelj már te faszopó. Ha ember vagy a talpadon akkor gyere aztán adj egy pofont. Na gyere.
-Adott már neked a sors. Meg az élet.
-Gyere te. Sinter. Tudod miből élsz? Lopol , csalsz , hazudól meg embereket le ütöl.
-De én legalább boldog vagyok nem úgy , mint te.
-Tényleg bántottad?

-Hát , hogy ne bántanám hát ilyen nőt. Már nár. Hát , hogy néz ki.
-Tele vagyok ideggel baszd meg.
-De egy picit maradj már Ági. -mondta Mónika majd Zoli hoz fordult. - Tényleg bántottad?
 Terhesen is?
-Neeeee.
-Hogy lehet ezt meg csinálni?

-Ez mér amilyeneket mond. Az is mond , hogy én meg vertem meg e-erőszakoltam.
-Mónika mondhatok valami behozhatom a papírt?
-Ági az a baj , hogy én sajnos nem vagyok bíróság tehát nekem hiába mutatod meg én elhiszem neked.
-Azért mert tagadja és itt a záró jelentés , hogy mit csinált.
-Miért nem tettél feljelentést Ági? Könyörgöm.
-Mert fenyegetett.
-De ha orvosi papírod van róla.
-De hát akkor miért nem vittek el a börtönben. De ha megvertem volna akkor se börtönt kapok hanem felfüggesztést. Nem? Na erre válaszoljál.
-Geci. Magányos farkas te sinter. Tetü.
-Mond meg őszintén miért kellett őt bántani ez mire elintézési mód ez?
-Hát ki hozza belőlem az agressziót. Hát ne haragudjál , hát ilyen nőt.
-Azt mondja bezártad.
-Bezárni ilyen nőt?
-Hagyd már az ilyen nőt. Azt mondta , hogy bezártad és ütlegelted , bántottad. Miért csináltad ezt?
-Tényleg úgy nézek ki mint aki ilyen nőket bánt? Hát , hogy néz ki? Be megy meg kapja a családit.
-Pitbull geci , pitbull geci szopd ki a gecimet. Tudod , mi az , hogy leszopol engemet geci fejű.
-Neked nincs olyan Ági , maradj már!
-Istenkém. Hát ez istennek a verése.
-Mónika. Móni ne haragudjál rám , ne sértődjél meg rám. Vannak róla papírok  , hogy ezt csinálta akkor miért....
-Hát villád sincs. Vájog házad van.
-Tudod mibe lakól? Kopósóba lakol. Te halott gyerek vagy. 
-De azt élvezem , hogy had beszélje így.
-De még mindig nem válaszoltál Zoli a kérdésemre.
-Hát most kire figyeljek ő rá vagy rád?
-Ági egy kicsit maradj most csöndbe.
-Dugulj be!
-Mi az  , hogy dugulj be?
-Ági így nem tudok vele beszélni.
-Látod ez nem hallgat el ha egyszer be kapcsolják.
-De válaszolj légyszives mert én el hiszem neki  , hogy tényleg bántottad.   

-Hát 1-2 pofon hát nincs olyan nő aki így ki hozza belőlem az agressziót. Ne haragudjál. Hát ilyen az ember. Mindenki előtt égessen már.
-De mit csinált ? Mivel provokálta ki állítólag? Szerinted?
-Meg kapta a pénzt a családit. Mondom neki Gyerünk haza mert a gyerekek otthon voltak de jár ő inni a kocsmába...
Ekkor Ági hírtelen felpattant és elkezdett Zoli felé de a Biztonsági Szolgálat meg állította.
-Engedjetek már el!!!! Hát kitöröd a kezemet baszd meg!!!! ordibálta Ági , majd el kezdett kapálózni és rugdalózni.
-Mónika hát én megyek haza. Tiszta szégyen. Össze tapossa nekem az új cipőt. Az új lakkcipőm.
Ágit le ültették a székre és egy biztonsági őr mellé ült. Ági megint fel pattant de Zoli nem volt közel így telibe köpte a másik biztonsági őrt.
-Te büdös köcsög nő. Akibe nem ilyen vér van. Hát olyan pofonokat levágnák neki.
-Nem vagytok képesek kúltúráltam beszélni.
Mind ketten össze vissza el kezdtek különböző dolgokat kiabálni az össze zavart Mónikának. Így semmit nem lehetett érteni.
-De hát ennek semmi szó kincse. Se főzni nem tud , se takarítani nem tud.-mondta Zoli de aztán megint mind ketten érhetetlen ordibálásba kezdtek. 

-Nem tudtál ki elégíteni. De azért a picsámat kinyaltad.
-Hány fogad van előle?
-Nem baj de a picsámat kinyaltad.
-Betmen. 40 vagy 1 sem. Szép vagy mint a rózsa szál komolyan mondom.
-Most már az lesz a legjobb ha soha többet nem találkoztok.
-HÁt most se én akartam jönni. Mónika ha én tudtam akkor nem is jöttem volna el .
-Jó van már értem. Szerintem nem beszélgetünk csak velem. Hej.
-Tiszta szégyen mondom , hogy be van lőve. Be van LSD-ve.
-A kurva anyád te köcsög.
-Ági te ugyan úgy viselkedsz mint ő. Hát , hogy lehet ilyen egy 5 gyerekes család anya.
-Elnézést Móni. Elnézést. Elnézést kérek. Ő tőle is elnézést. Le szopod a gecimet.
Össze vissza kiabálnak egy másnak Mónika már azt se tudja hova nézzen.
-Te faszopó buzi.
-Szépen beszéljé nem erre tanítottalak.
Mindenki el nevette magát még Mónika is.
-Le szopod a gecimet.
-Hány feles van benned? Tiszta drog diller. Rá nézésre egyből nyóc év.
-Most maradjatok most már csöndbe mind ketten. Zoli ha bármi is igaz abból amit Ági mondott akkor ha kérhetem haggyál föl ezzel a állapottal. Börtönbe akarsz már megint kerülni?
De ezt a történetet én most itt befejezem mert soha nem ér a végére. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése